close

NIKE的最近狂打的廣告歌

影片是 Nike Courage

The Killers - All These Things That I've Done

when there's nowhere else to run
Is there room for one more sun
If you can hold on...

I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't
I wanna shine on, in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand

Another headache, another heart breaks
I'm so much older than I can take
And my affection, well it comes and goes
I need direction to perfection, no no no no

Help me out - Yeah
You know you gotta help me out - Yeah
Oh, don't you put me on the black burner
You know you gotta help me out - Yeah

And when there's nowhere else to run
Is there room for one more sun

These changes ain't changing me
The cold-hearted boy I used to be

Yeah
You know you gotta help me out - Yeah
Oh don't you put me on the black burner
You know you gotta help me out - Yeah
You're gonna bring yourself down - Yeah
You're gonna bring yourself down - Yeah
You're gonna bring yourself down

I got soul, but I'm not a soldier    ( 我是有自由意志的   我不是戰鬥機器 )

Yeah
You know you gotta help me out - Yeah
Oh don't you put me on the black burner
You know you gotta help me out - Yeah
You're gonna bring yourself down - Yeah
You're gonna bring yourself down - Yeah
You're gonna bring yourself down

Over and in, last call for sin
While everyone's lost, the battle is won
With all these things that I've done
All these things that I've done
If you can hold on
If you can hold on

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

NIKE的廣告幾乎都很成功,品牌的形象很好
NIKE把歌曲剪接過,所以廣告裡會一直重覆「I got soul, but I'm not a soldier 」

我個人很喜歡這句 XD

 


話說昨天廣告系南迎,發現學弟妹似乎對廣告系寄予厚望XD
讓我有點不知道該如何是好XDD        如此汗顏的地步

希望他們一年後不要跟我一樣 XD


這屆的南迎學妹都很正很漂亮,學弟們都很有自己的特色,
特別要提到我直屬學弟,就是那位「參加三屆廣告營」的雄中學弟

他對「攝影」非常非常非常非常非常非常非常非常非常非常非常非常地有興趣 ! ! !
有自己的單眼( 是NIKON的喔 我也愛NIKON ) 這點就已經夠囂張了
我們都不敢拿出自己的數位相機了 ( 更不用提我的小悍只是手機

他整個就是非常熱愛廣告系阿阿阿阿阿阿阿
單眼再加上( 可能會有的 ) 打檔車,顯然就是步上黃信傑的後塵............

不過我相信他應該會比黃信傑優秀 ( 肯定語氣 ) 會的會的

附帶一提,他還滿文青的  XD  皮膚很好很白留小鬍子


另外,希望正妹學妹們不要討厭我........orz   
雖然我遲到又化濃妝出現,又一副花癡女的樣子登記單身的人
但那是為了節目效果阿阿阿阿   
「收視率的壓力」你們懂的吧 (?)  哭哭



哎,從迎新一直乾到網誌,到現在停不了
最後謝謝學弟貢獻的集點卡讓我吃了生平第一次的coldstone

學姐學長由衷地 謝謝謝謝你

arrow
arrow
    全站熱搜

    lunarqueen 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()